NMT på Tirsdag 28. august 2012

Veldig bra innsats av alle 44 deltakere (sterkt!) på dagens økt, som bestod av en del nye intervallvarianter og mange styrkeøvelser med rare navn.

Etter en god oppvarming med noen innlagte styrkeøvelser gikk vi over i 3 x 2 minutters løsintervaller med fartsøkning hvert halvminutt på Hvamodden. Veldig bra presset av alle sammen. Her var det høy fart og opp mot maks puls de siste halvminuttene!

Den rene løpsintervallen ble avløst av 3 x 2 minutters intervaller med styrkeøvelser og vending 180 grader på signal. Push-ups med klapp, sit-ups med hoftehev og vår gode venn fra Amerika sørget for høy puls og godt treningsutbytte også på denne intervallen.

Rolig nedløping tilbake til idretsplassen der 4 nye 2- minuttere med styrkeøvelser ble gjennomført. Mage: Thin Tummy m/ sykling, Russian Twist, Sit-ups med hoftehev & Planke. Rygg: Ståles rygghev, 1 fots deadlift m/ strakt ben, Knestående diagonalløft (arm/ fot) & 1 fots deadlift m/ strakt ben. Ben: 1 fots knebøy, Amrikaner, 1 fots knebøy & Spensthopp. Bryst/ overkropp: Push-ups, Triceps m/ hoftehev, Planke opp ned fra albue & Svømming med klapp på hoften.

Det er gøy å trene selv, men jammen er det ikke gøy å trene andre også!

Bra innsats av alle sammen i deilig høstlig treningsvær. Ønsker også våre nye venner fra Island Simon og Herðinfur velkommen til NMT. Bra debut!

Treningshilsen fra kveldens instruktører Øyvind (HI) og Espen (HJI)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.