HARDtrening på Torsdag 1. februar 2018

Om du ikke var èn av de 18 som stilte på første HIT i februar, så ligger du nå 5 x 5 minutter bak! HIT ligger ikke på latsiden, selv om oppmøtet kunne vært bedre. De oppmøtte yter som vanlig godt, og alle kan være godt fornøyd med seg selv etter å ha løpt 5 x 5 minutters intervall på tungt føre – og opp/ned to innlagte motbakker. Spør hvem som helst på jobb i morgen, og du vil nok se at det er de færreste av dine kolleger som brukte torsdagskvelden på noe tilsvarende. Sannsynligvis ingen. Og om noen har gjort det, så er de antagelig toppidrettsutøvere eller supermosjonister.

Selv med en solid dose løping, fikk vi tid til 20 minutter effektiv og uttømmende styrke. Vi startet med 3 x 40 sekunder planke med benopptrekk, etterfulgt av 4 x 30 sekunder roing, både til Middagsbukta og ned Nidelva. Deretter fortsatte vi med 5 x 20 sekunder med spensthopp, pushups, squat med hopp og en rygghev- og ryggcrawl-kombinasjon.

Takk for fantastisk god innsats. Vi er stolte av dere og dere bør være stolte av dere selv også!

Treniningshilsen fra Espen og Kine