Skal, skal ikke? Bestem deg.

Sitter du fortsatt på gjerdet og lurer på om HARD Intensiv Trening (HIT) er noe for deg? Om du er «kvalifisert» til å delta, om du må begynne å trene før du kan begynne å trene? Om det rett og slett kan bli litt for HARDT? Sekundene, minuttene, timene, dagene, ukene, månedene og årene går, ditt spørsmål består. Ung/gammel, trent/utrent, kvinne/mann/, elite/mosjonist, tykk/tynn, høy/lav, bred/smal – alle er velkommen til en utendørs kveldsøkt med HIT. Det gir en god dose frisk luft, styrker hjertet og lungene, og brenner kalorier. Du kan risikere å komme på offensiven. Som vi sier: «Klarer du oppvarmingen, klarer du økta!». For å oppleve stemningen og energioverføring på økta må du nesten bestemme deg for å våge å være der. Sammen med de andre. Det blir liksom ikke helt det samme her foran skjermen. Hvorfor gule vester? Tre gode grunner: (1) Sikkerhet. Vi er mange, vi trener på alle årets tider, og vi forflytter oss – også i mørketiden. (2) Kommunikasjon. Ditt navn på vesten for din del, for instruktørene sin del og for de andre deltakerne sin del. (3) Uniformering. Vesten avklare roller, nøytralisere variasjoner og distraksjoner. Rød = Instruktører og Gul = Deltaker/medlem. Da var HIT noe mer avklart. Du kan få trene hardt nok med oss. Hardhetsgraden bestemmer du mest selv. Vi har forskning og erfaring i ryggen når vi sier at HIT gir resultater. Men som alt annet må du øve for å bli god på noe. Vi øver fast 2 dager i uken hele året. Det hjelper en god del, på veldig mye. For å få det til må du først bestemme deg for at evnen skal få begynne jobben med å innhente viljen. Tren lenge nok utendørs til alle årstider så får du det uansett bedre på flere måter. Kom deg i Lagoppstillingen.

Hilsen Styret i HIT

IMG_8967