Skal, skal ikke? Bestem deg.

Sitter stille og lurer på om HARD Intensiv Trening (HIT) er noe for deg?

Om du er «kvalifisert» til å delta, om du først må begynne å trene før du kan begynne å trene? Om det rett og slett kan bli litt for HARDT, at moderat trening nok hadde passet deg bedre? Sekundene, minuttene, timene, dagene, ukene, månedene og årene går, dine spørsmål består. Ung/gammel, trent/utrent, kvinne/mann/, elite/mosjonist, tykk/tynn, høy/lav, bred/smal – alle er velkommen til en utendørs kveldsøkt med HIT. Det gir en god dose frisk luft, styrker hjertet og lungene, muskler og sener, ledd og brusk – og brenner kalorier mer enn noe annet. Du kan risikere å komme på offensiven. Og som vi sier: «Klarer du oppvarmingen, klarer du økta!».

For å oppleve stemningen og energioverføring ute med Laget må du nesten bestemme deg for å våge å være der. Sammen med de andre. Det blir liksom ikke helt det samme stille foran skjermen. Hvorfor gule vester? (1) Sikkerhet. Vi er mange, vi trener på alle årets tider, og vi forflytter oss – også i mørketiden. (2) Kommunikasjon. Ditt navn på vesten for din del, for instruktørene sin del og for de andre deltakerne sin del. (3) Uniformering. Vesten avklare roller, nøytralisere variasjoner og distraksjoner. Rød = Instruktører og Gul = Deltaker/medlem. 

Du kan få trene hardt nok med oss. Hardhetsgraden bestemmer du mest selv. Vi har forskning og erfaring i ryggen når vi sier at HIT gir resultater om du øver jevnt og trutt. Som alt annet må du øve for å bli god på noe. Vi øver fast 2 dager i uken, hele året. Det hjelper en god del, på veldig mye. For å få det til må du først bestemme deg, og deretter gi evnen tid nok til å innhente viljen. Tren lenge nok utendørs til alle årstider så får du det uansett bedre på flere måter. 

LAGhilsen fra HIT

IMG_8967