HARDtrening på Torsdag 4. juni 2020

29 langt mer fysisk aktiv enn landsgjennomsnittet møtte til HIT-økt nr. 993!

Oppvarming i Gjøs-løypa før Laget gikk rett løs på pyramideintervaller i Aall-løypa: 3-6-9-6-3 m/ 2 min. pause mlm dragene. Varigheten på pausene (tilbake til start) ga anledning til å gjøre en ekstra målbar innsats, spesielt opp mot 3 av 6 Strava-segmenter i løypa:

  1. Aall-løypa x 1 runde = 500 m
  2. Aall-løypa x 2 runder = 1000 m
  3. Aall-løypa x 3 runder = 1500 m
  4. Aall-løypa x 6 runder = 3000 m
  5. Aall-løypa x 10 runder = 5000 m
  6. Aall-løypa x 20 runder = 10000 m

Trenger du inspirasjon? Fort hvert av segmentene foreligger det resultatlister for kvinner/menn, all tid, i år og i dag – fordelt på ulike aldersgrupper og vektklasser (og Lag/HIT på Strava). Gøy, og motiverende med et spenningsmoment! Tilgang til disse funksjonen på Strava innebærer en årsavgift på kr. 589,-. Kan trygt anbefales.

Etter mye løp gjenstod litt styrke:

30 sek per øvelse, 2 runder med Skrå over Tautrekk + RyggHev m h/v Vri og ned + 2 trinn HofteHev m 3 press + Vertikal Sax Rak fot. Dessert: Armhevinger (helt eller halvveis ned og opp) i 60 sek. Avslutning i åpen sluttet sirkel – et rungende brøl! Godt med forsterket mental og fysisk helse.

Ellers; hyggelig med den unge trioen Albertine, Lewis og Johan på økta! Sterke og modige.

Påminnelser:

  1. Meld inn endringer i ditt medlemskap til hitrening@gmail.com
  2. SOLrik TURmarsj (45 km/10t/Søn. 14 juni). Våg å ta deg ut, så langt det går.

AKTIV hilsen fra Einar & Espen