HARDtrening på Tirsdag 6. oktober 2020

Høstregn og mørke stopper ikke 33 standhaftige deltakere!

Og belønningen ble en innholdsrik og effektiv økt i kjent HIT stil. Etter en forholdsvis rolig oppvarming var det 10 x 2 minutters intervall med 1 minutts pause som sto på programmet. Øvre kunstgress var ledig og det la tilrette for en fartsfylt seanse. Litt forsiktig start på enkelte, men når vi byttet fartsretning etter fem drag, så var det samtidig en del som fikk opp farten.

Styrkeøkten begynte med en bolk AMRAP styrke. To minutters arbeidsinnsats, 3 øvelser og 8 repetisjoner pr øvelse:

  1. Rygghev, diagonalstrekk og ryggcrawl
  2. Spensthopp, utfall og mountain climber
  3. Russian twist, situps med et løft og roing
  4. Push-ups, squat med hopp og planke med tapping

Deretter ble det noen minutter med Foundation Training for rygg – sjekk ut YouTube for 12 minutters program.

Til slutt to sett med 4 x 20 sekunder og 10 sekunder hvile

  1. Push-ups vanlig og push-ups med skuldertouch
  2. Squat med hopp og knebøy med tåhev

Og med det hadde 60 minutter gått.

Takk for herlig innsats. Vi ses til ny økt på torsdag.

Treningshilsen fra Espen og Einar