HARDtrening på Tirsdag 3. november 2020

Mens amerikanerne sto i kø ved valglokalene, løp 38 deltakere i ring for å investere en time i egen helse!

Av smittevernhensyn ble gruppen igjen delt i to, og det ble vekslet mellom intervalløp og uttømmende styrke, vekslesvis to ganger 3 minutter løp og to ganger 6 x 20/10 med uttømmende styrke. Totalt 6 x 3 min løp og 6 x 3 min styrke. Øvelsesutvalget var kjent, men fortsatt like effektivt:

  1. Pushups: Brede, med skuldertouch og smale
  2. Mage: Roing, beinløft og russian twist
  3. Rygg: Rygghev, planke med tap og rygg crawl
  4. Bein: Knebøy med tåhev, knebøy med sideveis bevegelse og squat med hopp
  5. Setemuskulatur: Hoftehev en fot høyre, venstre og begge bein
  6. Mage: Sykling, situps med løft og saksing

Irene hadde sin første økt med HARDtrening etter deltakelse på både TURmarsj og DAMEtrening. Det mestret hun på en svært god måte, og vi håper det ga mersmak.

Takk for herlig innsats på trening. Dere tok alle et godt valg ved å komme i kveld.

Treningshilsen fra Espen og Einar