HARDtrening på Torsdag 21. oktober 2021

23 stilte opp for å bygge videre på helårskroppen, lagvis og gradvis!

10 min oppvarming før variasjoner av løp/styrke kombinasjoner.

Seksjon 1
4-kant variasjonsløp rundt B-bingen: 1/4 Baklengs & Sidelengs + 1/4 Løft & Spark + 1/4 Hoftevri h & v + 1/4 Kort & Langløp). 2 x 2 min m/ R-endring. S-løp på L-sidene, pust/puls ned på K-sidene. 2 x 2 min m/ R-endring.
Seksjon 2
Hinderløp over gress og tartan: 8 min løp, 8 reps v/ passering styrkezone:
1) BjørneKrabb, 2) HareHopp og 3) SalaMander.
Seksjon 3
Att & fram er dobbel lengde: Stigende løpslengde, synkende ant. 8-6-4-2 = 20 reps. av:
1) Norsk-Amerikaner, 2) Spensthopp og 3) Armhevinger. Knebøy ved retur.
Seksjon 4
Styrkesirkel på grus: Walk-All-Over-You (Steg over Kropp), Spensthopp, Vertikal Sax og Hoftehev Skrå/Rett. Løp på kommando.
Seksjon 5
Dessert: 30 Felles SpenstHopp! Fordelaktige bakdeler krever sitt.

Avslutning i ÅPEN sirkel! Godt gjort, bra gjennomført. Litt bedre, hver gang. «Rygglidelser er anslått å koste samfunnet totalt 13-15 milliarder årlig, og er dermed det helseproblemet som koster aller mest

Foredrag med Olaf Tufte i Asker Kulturhus: «Lidenskap, struktur og selvdisiplin. Bli bedre, for deg selv og de rundt deg».

HIT-hilsen fra Einar & Espen

❤️ for Lag & FolkBesøk www.hitrening.no. Følg HARD Intensiv Trening på FB