HARDtrening på Torsdag 6. januar 2022

21 individualister UTøvede kondisjon og styrke i Lag med andre!

11 blå og god knirk! Gruppen ble inndelt i 2 Treningsgrupper (TG).
Oppvarming på fast dekke t/r Vendla Bhg., 2 runder m opptråkk i pudderSNØløypa.

TG1: 2+2 min. løp m fartsøkning i Hot Zone. 30 sek. pause mlm dragene. R-endring.
TG2: 2 min. Knebøy m DobbelDipp. 30 sek. pause. 2 min. StjerneHopp. Hopp av/på! TG1 og TG 2 Bytter/veksler.

TG1: 2+2 min. løp m fartsøkning i Hot Zone. 30 sek. pause mlm dragene. R-endring.
TG2: 4 styrkeøvelser a` 30 sek., 2 runder: (1) KlatrePlanke (2) RyggHev (3) Vertikal Sax (4) RumpeKlaps. TG1 og TG 2 Bytter/veksler.

TG1: 2+2 min. løp m fartsøkning i Hot Zone. 30 sek. pause mlm dragene. R-endring.
TG2: 2 min. Knebøy m DobbelDipp. 30 sek. pause. 2 min. StjerneHopp. Hopp av/på! TG1 og TG 2 Bytter/veksler.

TG1: 2+2 min. løp m fartsøkning i Hot Zone. 30 sek. pause mlm dragene. R-endring.
TG2: 4 styrkeøvelser a` 30 sek., 2 runder: (1) KlatrePlanke (2) RyggHev (3) Vertikal Sax (4) RumpeKlaps. TG1 og TG 2 Bytter/veksler.

60 min. kondisjon og styrke Rett-i-Kroppen! Åpen Sluttet Sirkel – BRØL! Snipp, snapp, kald snute – vintereventyret er ute. Gøy med fysisk og mental baksing i skare og puddersnø.

PÅminnelser for helgen:
DAMEtrening på Lørdag (0930-1030) m mulighet for påfølgende KALDTbad & VARMTbål.
LANGløp på Søndag (1000-1300), Rolig HALVlangt (ca 21 km), oppmøte NIL Klubbhus.

Full Rulle & Full Pakke, hilsen Einar og Espen

❤️ for Lag & Folk
Besøk www.hitrening.noFølg HARD Intensiv Trening på Facebook