HARDtrening på Torsdag 10. mars 2022

22 trente kondisjon, hurtighet og styrke utendørs i 60 min. – og satt ny Norsk Rekord!

Organisert trening utendørs krever gode forberedelser, med variabler og usikkerhetsmomenter som må avklares og håndteres før og under økta.

Ikke alt vi gjør ute kan trygt gjenskapes inne. Som å tenne 20 fakler rundt en 250m lang løype på frossent gress – uten at brannalarmen går av. Mobilisering/terrengløp: Løp 2 min Rolig + 2 min Raskere. Snu Retning, gjenta. Snu Retning. 90 sek. S-løp (Rolig – Raskere – Raskest), R-endring. 60 sek S-løp (Rolig – Raskere – Raskest). Snu retning, gjenta. FriLøp 4 min. Slutt TerrengLøp.

HIT mini Tabata, 3 x 10 sek, 10 sek p (Gull-Sølv-Bronse):
– ArmHev
– TauTrekk
– RyggCrawl

Tøff Trippel: (1) PARdans og (2) HIGHfive i 30/20 sek – (3) CRUNCHpunch i 40/30 sek.

StafettHjulet med «Skrekken For Strekken»:
Ny Norsk Rekord i samtidige sirkulære stafetter – iLag!
20 løpere fordelt på 6 Lag i 3 SirkelBaner, BaneLag vs BaneLag/Alle Lag.

«Start/Mål Klokken 12 og 18»:
Bane 1: 2 Lag med 2 løpere / 5 vekslinger / 6 x 1/1 runder = 6 hele runder totalt
Bane 2: 2 Lag med 3 løpere / 11 vekslinger / 12 x 1/2 runder = 6 hele runder totalt
Bane 3: 2 Lag med 5 løpere / 23 vekslinger / 24 x 1/4 runder = 6 hele runder totalt

Avslutning: 100 KneBøy og 100 StjerneHopp!

ÅPEN sirkel, PÅminnelse: Meld interesse for deltagelse i H-stafetten til hitrening@gmail.com og LUNGEbrøl! Vel hjem, sov godt.

Takk til landets fremste FokehelseAmbassadører for en frisk treningskveld ute i friluft! Livet leves best når hjertet pumper, lungene puster, musklene strammer og hjernen aktiverer mental viljestyrke og fysisk yteevne.

Hilsen Einar & Espen

❤️ for Lag & Folk
Besøk www.hitrening.noFølg HARD Intensiv Trening på Facebook

22 stilte opp for HARDtrening på Torsdag og HIT-økt # 1.118

Musikk: Leonard Gjøs