HARDtrening på Tirsdag 3. mai 2022

25 tok seg ut i Nesøyatjern naturreservat med 20 minutter bakkeløp!

Flott treningstemperatur og en nyraket skogsvei satte rammene for kveldens økt. Det skulle løpes i 20 minutter kontinuerlig, opp bakken mot Hovedgården. Poenget er selvsagt å kjøre HARDT oppover, og ta seg inn igjen nedover. Og det gjorde dere virkelig i dag. Noen så mye at det ble litt tungt å løfte beina og det endte med fall og skrubbsår.

Tilbake på idrettsanlegget ble det AMRAP styrke. To og et halvt minutts arbeidsinnsats og tre forskjellige øvelser.

  1. Push-ups (6), rygg crawl (12) og crunch (6)
  2. Squat (6), twist (6) og planke tap (6)
  3. Knebøy med tåhev (6), saksing (12) og push-up med skulder touch (6)
  4. Hoftehev (6), sideplanke med rotasjon høyre (6) og venstre (6)

Til slutt litt ekstra på magen med 40 sekunder roing etterfulgt av enten nye 40 sekunder med roing eller 40 sekunder statisk mage.

Takk for strålende innsats. Vi ses torsdag.

Treningshilsen fra Espen og Einar

❤️ for Lag & Folk
Besøk www.hitrening.noFølg HARD Intensiv Trening på Facebook